برند قفل آداک

ساخت وبلاگ

درب ورودی بدون کلید

قفل درب ورودی بدون کلید باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. این قفل‌ها چیز جدیدی نیستند، اما شاید شما با بسیاری از ویژگی‌ها و گزینه‌های موجود امروزی آنها کمتر آشنا باشید. برای کمک به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد استفاده از این نوع قفل در ساختمان خود، برخی از مزایای آنها را در زیر آورده‌ایم تا در زمان انتخاب نوع مناسب به شما کمک کند. استفاده از دستگیره الکترونیکی برای درب ورودی خانه باعث خواهد شد تا خانه شما امنیت بیشتری داشته باشد.

راحتی استفاده با درب ورودی بدون کلید

راحتی احتمالا اولین چیزی است که هنگام فکر کردن به درب ورودی بدون کلید به ذهن شما خطور می‌کند، اما این بیشتر از دسترسی آسان یا عدم نیاز به چرخاندن کلید برای باز کردن درب است. صفحه کلیدها و انواع دیگر قفل‌های درب الکترونیکی معمولا به راحتی نصب شده و قابل نگهداری هستند، حتی امکان مقاوم‌سازی آنها نیز وجود دارد، بنابراین می‌توانید به سرعت یک درب مکانیکی سنتی را با حداقل اختلال در کارکرد، به روزرسانی کنید.

در بیشتر موارد این قفل‌های ورودی بدون کلید دارای باتری هستند و این امر باعث می‌شود جلوگیری از دسترسی و مشکلات ناشی از قطعی برق از بین برود. نشانگرهای عمر باتری به شما این اطمینان را می‌دهند که در بیرون درب قفل شده گیر نیفتید، اگر چه برخی از درب‌های ورودی بدون کلید دارای قفل‌های مکانیکی نیز هستند. درب ورودی بدون کلید برای آسان‌تر کردن زندگی طراحی شده و محبوبیت روزافزون آن باعث به وجود آمدن طیف وسیعی از گزینه‌ها و امکانات برای آن شده است.

قفل‌های الکترونیکی خودکار با استفاده از انرژی کاربر، یک قدم جلوتر می‌روند. هر چرخش اهرم قدرت برای کارکرد مناسب قفل مورد نیاز است که توسط خازن‌های فوق العاده داخلی که قادر به شارژ کامل تا 10 هفته هستند تغذیه می‌شوند. قفل‌های فشار دکمه‌ای مکانیکی شکل دیگری از ورودی بدون کلید بدون نیاز به باتری‌ها را ارائه می‌دهند. کاربران با وارد کردن یک کد ترکیبی، به محل دسترسی پیدا می‌کنند. این راه حل مقرون به صرفه برای مدیریت آسان است.

کنترل دسترسی بهتر

برای مکان‌های حساس و نیازمند امنیت بیشتر و یا مشاغل دارای میزان بالای گردش مالی کارمندان، داشتن یک سیستم کنترل دسترسی که بتواند نیازهای خاص ساختمان و کاربران را برطرف کند، بسیار حیاتی است. درب ورودی بدون کلید اغلب در این زمینه نقش اساسی دارد. کلیدهای مکانیکی می‌توانند از بین بروند، دزدیده یا کپی شوند، اما یک رمز عبور می‌تواند در برابر این خطر از شما محافظت کند (البته به شرطی که هر از گاهی آن را تغییر دهید). برخی از این قفل‌های درب قادر به ذخیره تنظیمات مختلفی هستند که می‌توانند تعداد زیادی کد را در حافظه نگه دارند و حتی دسترسی برخی از افراد را در ساعت‌های خاص محدود کنند.

برخی دیگر، امکان ادغام با سیستم‌های کنترل دسترسی موجود را ارائه می‌دهند. برخی از این قفل‌ها امکان برقراری ارتباط بی‌سیم در زمان واقعی بین قفل درب و یک سیستم آنلاین را فراهم می‌کند و گسترش سیستم کنترل دسترسی را آسان و مقرون به صرفه می‌کند.

صرفه جویی در وقت و پول با جلوگیری از باز تولید کلید

همان طور که برخی از شرکت‌ها دارای کارمندان زیادی هستند، هزینه‌های باز تولید کلید برای قفل‌های مکانیکی می‌تواند با گذشت زمان افزایش یابد. این امر به ویژه در مورد مشاغل دارای کارمندان زیاد، مانند فروشگاه‌های مواد غذایی و خرده فروشان بزرگ صادق است. گردش مالی، ساعات کار طولانی و فضاهای فیزیکی بزرگ چالش‌های زیادی را برای کارفرمایان و کارمندان امنیتی به وجود می‌آورد. پیگیری کلیدهای فیزیکی نیاز به نظارت و سازماندهی گسترده دارد که با استفاده از این قفل‌های الکترونیکی می‌توان در وقت و هزینه صرفه‌جویی کرد.

با درب‌های ورودی بدون کلید، اضافه کردن یا ابطال دسترسی ساده و سریع است. ویژگی‌های کاربر پسند مانند راهنمایی صوتی چند زبانه برای برنامه‌نویسی و پیشرفته‌ترین صفحه لمسی روی صفحه نمایش، مدیریت تعداد زیادی از افراد را بدون ابزارهای خاص و دانش فنی بالا فراهم می‌کند. این شامل شخصی‌سازی سطوح و زمان دسترسی است.

شناسایی مجدد سبک و طراحی

با پیشرفت فن‌آوری ورودی بدون کلید، یک طراحی بصری ساده قابل انجام است. امروزه بسیاری از قفل‌های درب الکترونیکی در بسته‌بندی جذاب ساخته شده از مواد با دوام در دسترس هستند که نه تنها در برابر دسترسی ناخواسته، بلکه در برابر عوامل جوی نیز از شما محافظت می‌کنند. استفاده روزافزون از رابط‌های صفحه لمسی در قفل‌های درب بدون کلید باعث افزایش استانداردهای طراحی نسبت به قفل‌های صفحه کلید سنتی شده است. سطح براق و بدون درز آنها زیبایی را مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها برای ساختمان‌ها به ارمغان می‌آورد.

اگر در حال تامین قفل درب بدون کلید برای شرکت و یا خانه خود هستید، باید مطمئن شوید که قفلی را که تهیه می‌کنید، برای محیطی که باید مورد استفاده قرار بگیرد مناسب باشد. برخی از این قفل‌ها برای استفاده در فضای باز مناسب نیستند.

امنیت بیشتر با درب ورودی بدون کلید

هر قفلی فقط متناسب با سطح امنیتی که ارائه می‌دهد، سنجیده می‌شود. این امر در مورد قفل‌های الکترونیکی با تکنولوژی بالا نیز صادق است. قفل‌های درب بدون کلید را می‌توان به طور معمول بر روی انواع درب‌ها از جنس‌های مختلف نصب کرد. فقط باید نوع مناسب قفل را انتخاب کنید که این کار با راهنمایی یک متخصص آسان خواهد بود.

بسیاری از قفل‌های ورودی بدون کلید نیز دارای ویژگی‌های امنیتی اضافی هستند، از جمله:

قفل سخت افزاری برای محدود کردن دسترسی پس از تعداد مشخصی از تلاش‌های ناموفق

طول کد قابل تنظیم

گزینه قفل شدن سریع در صورت نگرانی امنیتی

امکان حذف کدهای کاربر یا یک کد اصلی

حالت‌های دسترسی چندگانه، وارد کردن کد و یا دسترسی با کارت

اگر چه ورود بدون کلید برای آسان‌تر کردن زندگی طراحی شده است، اما محبوبیت روزافزون آن طیف وسیعی از گزینه‌ها را مورد توجه قرار داده است. اگر به فکر ارتقای قفل درب بدون کلید هستید، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا محصول مناسب را برای نیازهای خود پیدا کنید. امروز با ما تماس بگیرید تا متوجه شوید که کار با قفل درب‌های بدون کلید تا چه اندازه آسان است.

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 154 تاريخ : شنبه 26 بهمن 1398 ساعت: 17:39

ترموستات بی‌سیم

ترموستات بی‌سیم قابلیت‌های فراوانی را ارائه می‌دهد. می‌توان با استفاده از آن صرفه‌جویی زیادی در مصرف انرژی کرد. این محصول برای اتاق‌های هتل بهترین نتیجه را خواهد داشت. استفاده از تجهیزات ساخته شده با استفاده از تکنولوژی مدرن باعث راحتی در کارها خواهد شد. در زیر درباره یکی از این تجهیزات هتلی کارآمد که می‌تواند محیطی با دمای مناسب ایجاد کند و باعث کم شدن مصرف برق و هزینه‌های انرژی هتل‌ها می‌شود، توضیحاتی ارائه شده است.

ترموستات بی‌سیم چیست؟

ترموستات بی‌سیم با قابلیت اتصال به WiFi، ساخته شده تا قادر به روشن و خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برقی برای کنترل دما و با قابلیت تنظیمات زمان و قابل تنظیم از راه دور در هر زمان و هر مکان باشد.

امروزه ترموستات‌های WiFi بیشتر و بیشتر در سراسر جهان محبوبیت کسب کرده‌اند. اما در برخی مواقع، WiFi برای کنترل ترموستات کافی نیست. اگر سیگنال WiFi قوی نباشد، نمی‌توانید ترموستات را با استفاده از WiFi کنترل کنید و همچنین در صورتی که نخواهید برای تنظیم درجه حرارت از طریق ترموستات از جای خود بلند شوید. در این شرایط چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

در واقع، شما تنها نیاز به نصب ترموستات بی‌سیم دارید، که می‌تواند به شما در کنترل درجه حرارت با وای فای در تلفن هوشمندتان کمک کند و اگر امواج WiFi قوی نباشد، شما دیگر نیازی به بلند شدن از جای خود ندارید و می‌توانید دما را از هر نقطه از اتاق از طریق فرستنده ترموستات بی‌سیم خود کنترل کنید.

مشخص کردن محل مناسب ترموستات بی‌سیم WiFi

مکان ایده‌آل برای قرار دادن ترموستات در یک محیط مشترک و به دور از هر منبع افزایش دما، مانند نور مستقیم خورشید، یک پنجره یا یک هواکش است. معمولا ترموستات در جایی مانند یک دیوار داخلی که از عواملی که باعث افزایش و یا کاهش دما می‌شوند دور است، نصب می‌شود. از قرار دادن ترموستات در یک اتاق جدا که با محیط اصلی خانه ارتباطی ندارد و تغییرات دمایی در آنجا با بقیه نقاط خانه متفاوت است، خودداری کنید. ترموستات باید بتواند تغییرات دمایی محیط را به بهترین نحو مشخص کند و نسبت به آن واکنش نشان دهد.

قبل از هر کاری لطفا اطمینان حاصل کنید که سیگنال Wifi در دسترس است. در صورتی که تصمیم دارید تا ترموستات را در نقطه‌ای نصب کنید که امواج Wifi ضعیف است و یا وجود ندارد، مودم را می‌توانید به آن نزدیک‌تر کنید و یا در صورتی که مودم آنتن داشته باشد، آنتن را طوری تنظیم کنید که ترموستات به راحتی بتواند با مودم ارتباط برقرار کند. در صورتی که برای چندین اتاق هتل از یک مودم استفاده می‌کنید و سیگنال‌های وای فای به خوبی به تمام نقاط نمی‌رسند، می‌توانید تعداد مودم‌ها را اضافه کنید یا از تجهیزات آنتن بهتری استفاده کنید و یا از مودم‌های قوی‌تری بهره ببرید.

اگر ترموستات بی‌سیم را در جای مناسبی قرار دهید و تنظیمات آن را به درستی اعمال کنید، هزینه مصرف برق پایین خواهد آمد و وسایل گرمایشی و سرمایشی طول عمر بیشتری خواهند داشت. این ترموستات‌ها مجهز به سنسورهای پیشرفته هستند که حساسیت بالایی دارند و می‌توانند تغییرات دمایی را به خوبی تشخیص دهند. به خاطر استفاده از مدار الکترونیکی با حداقل قطعات، این ترموستات‌ها مصرف برق بسیار کمی دارند.

آداک ارائه‌دهنده محصولاتی با کیفیت

اگر از ما سوالاتی درباره خدمات پس از فروش دارید، تیم‌های فنی آداک سریع و کارآمد هستند. در صورتی که سوالی داشته باشید، مشاوران ما در اسرع وقت مشکل شما را حل خواهند کرد. به عقیده ما، خدمات پس از فروش نیز بخش مهمی در همکاری تجاری است. ما همواره سعی در ارائه محصولات با کیفیت با قیمت‌هایی مناسب داریم. در صورت تماس، مشاوران نسبت به نیازها و الزامات محیط، بهترین محصول را به شما پیشنهاد خواهند داد.

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت: 18:48

پاور سوئیچ هتلی

پاور سوئیچ هتلی یا سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای اتاق‌های هتل به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، در اتاق‌های هتل قرار داده می‌شود. از کارت مجاورت به منظور فعال سازی آنها استفاده می‌شود (کارت سنسور معمولا از جنس کارت T5557، کارت Mifare-1، کارت EM و غیره است).

هنگامی که مهمان هتل وارد اتاق می‌شود، زمانی که کارت در سوئیچ مخصوص صرفه‌جویی در مصرف انرژی در اتاق‌های هتل قرار داده می‌شود، می‌توانید از آن برای روشنایی، تلویزیون، تهویه هوا و سایر تجهیزات هتلی در اتاق استفاده کنید. هنگامی که مهمان از اتاق خارج می‌شود، کارت را بیرون می‌آورد (هنگام بیرون رفتن، باید کارت را بیرون بکشد، زیرا هنگام بازگشت به اتاق برای باز کردن درب، به آن احتیاج خواهد داشت). کل منبع تغذیه اتاق می‌تواند در مدت زمان 15 ثانیه به طور خودکار خاموش شود و این باعث می‌شود در مصرف برق صرفه‌جویی شود و ایمنی اتاق افزایش پیدا کند.

معرفی اولیه پاور سوئیچ هتلی

پاور سوئیچ هتلی یا سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای اتاق‌های هتل به طور کلی با توان 220 ولت تغذیه می‌شود. از یک رله 30 آمپری که قادر است تا بار 6600 وات برای تامین توان لوازم برقی اتاق هتل را دارد، استفاده می‌کند. سوئیچ پاور دارای چراغ نشانگر LED بوده که مطابق با روند مدرن هتل و مناسب برای کار در شب است. به منظور بهتر شدن فضای اتاق هتل برای رسیدن به میزان صرفه‌جویی بهینه در مصرف انرژی، از پاور سوئیچ هتلی یا سوئیچ صرفه‌جویی استفاده می‌شود.

پاور سوئیچ هتلی یا سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی همچنین سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی با قابلیت القایی و سوئیچ انرژی کارت القایی نیز نامیده می‌شود. با توجه به نوع کارت مورد استفاده قفل درب هتل، سوئیچ‌ها به سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی T5557، سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی M1 و سوئیچ EM تقسیم بندی می‌شوند. سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی اتاق‌ها برای استفاده در انواع مختلف هتل‌ها، متل‌ها، هتل‌های ارزان، آپارتمان‌ها و ساختمان‌های اداری مناسب است. این می‌تواند برای دستیابی به صرفه‌جویی در مصرف برق و کنترل تمام روشنایی ثابت اتاق و سوکت سوئیچ مورد استفاده قرار گیرد. کارت‌های دیگر یا ورق‌های کاغذی که به طور موثر به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در اتاق استفاده می‌شوند، نمی‌توان برای فعال کردن این سوئیچ‌ها مورد استفاده قرار داد.

تجزیه و تحلیل مزایا

سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای اتاق‌های هتل به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ایمنی در اتاق‌های هتل یا ساختمان‌های اداری طراحی شده است. هنگامی که هتل شما دارای سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف انرژی باشد، به محض ورود مهمانان یا کارمندان به محل، آنها کارت اتاق را درون سوئیچ در کنار درب قرار می‌دهند. با قرار دادن کارت، لامپ‌های اتاق و کل منبع تغذیه در اتاق روشن می‌شوند و می‌توان از وسایل برقی (روشنایی، تهویه مطبوع، تلویزیون، و غیره) درون اتاق استفاده کرد. وقتی مهمان از اتاق خارج می‌شود، مهمان می‌تواند کارت را بردارد یا از محل مورد نظر بیرون بکشد (مهمان یا کارمند باید کارت را بیرون بکشد زیرا مهمانان دیگر باید از آن استفاده کنند) با قرار دادن کارت در محل، درب باز می‌شود.

پاور سوئیچ هتلی یا سوئیچ صرفه‌جویی در مصرف برق بعد از خارج کردن کارت، پس از 15 ثانیه تاخیر به طور خودکار خاموش می‌شود. با توجه به پیکربندی الکتریکی استاندارد اتاق، انرژی مصرفی لوازم الکتریکی اتاق در مجموع توانی معادل با 1300 وات است. طبق این محاسبه توان، پس از استفاده از سوئیچ اختصاصی برای صرفه‌جویی در برق، هتل می‌تواند هر ساله در مصرف برق، صرفه‌جویی زیادی کند.

تجزیه و تحلیل ایمنی انرژی پس از نصب

اگر مهمان وسایل برقی هتل را خاموش نکند، پیشخدمت متوجه بیرون رفتن مهمان نمی‌شود، وسایل برقی هتل برای مدت طولانی کار می‌کنند و کار طولانی مدت دستگاه‌های برقی به خرابی آنها منجر خواهد شد. اگر وسایل برقی خیلی گرم باشند، احتمال سوختگی دستگاه‌های برقی افزایش پیدا می‌کنند. حتی احتمال وقوع آتش سوزی نیز وجود دارد. استفاده از پاور سوئیچ می‌تواند در اقتصاد هتل تاثیر مستقیم داشته باشد از جمله در صرفه‌جویی در قبض‌های برق، افزایش عمر وسایل اتاق مهمان، بهبود ضریب ایمنی اتاق مهمان و دستیابی به صرفه‌جویی در مصرف انرژی موثر در هتل.

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 173 تاريخ : شنبه 5 بهمن 1398 ساعت: 18:48

قفل درب هوشمند

چندین نوع قفل درب هوشمند در بازار وجود دارد. بنابراین، شما نیاز به آشنایی با گزینه‌های مختلف قفل هوشمند در دسترس شما و کاری که انجام می‌دهند، قبل از این که بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما و وضعیت خاص شما مناسب است، خواهید داشت.

بنابراین دومین کاری که شما باید قبل از خرید قفل هوشمند و یا دستگیره دیجیتال انجام دهید این است که در مورد انواع مختلف قفل‌های هوشمند در بازار و نحوه کارکرد آنها اطلاعات کسب کنید.

صفحه کلید و قفل درب هوشمند ترکیبی

قفل درب هوشمند صفحه کلیدی از جمله مواردی است که شما برای باز کردن آن، به داشتن کد پین نیاز دارید. نصب آنها بسیار آسان است و به شما امکان می‌دهد کدهای پین متفاوت را برای افراد مختلف تنظیم کنید، بنابراین می‌دانید که همیشه چه کسانی و در چه زمانی تردد می‌کنند. بیشتر قفل‌های هوشمند صفحه کلیدی از صفحه لمسی استفاده می‌کنند. با این حال، تعداد کمی از آنها از دکمه‌های فیزیکی بهره می‌برند که برای کار کردن باید آنها را فشار دهید.

همچنین قفل‌های هوشمند صفحه کلید ترکیبی نیز وجود دارند که دارای اهرم یا دستگیره‌هایی هستند. بیشتر این مدل‌ها همچنین دارای یک ویژگی اتصال اختیاری هستند، به این معنی که می‌توانید آنها را به سایر تجهیزات خانه هوشمند خود مانند دستگاه‌هایی با قابلیت Z-Wave و غیره متصل کنید.

قفل‌های هوشمند بی سیم و بی دکمه

انواع مختلفی از قفل‌های هوشمند بی سیم و بی دکمه وجود دارند. این بدان معناست که اگر اتصال Wi-Fi دارید، می‌توانید با استفاده از آن اتصال Wi-Fi به قفل‌های هوشمند خود متصل شوید و درب‌های خود را از راه دور از هر نقطه جهان قفل و باز کنید.

نکته‌ای که باید در مورد قفل‌های هوشمند بی سیم و یا بی دکمه به خاطر داشته باشید این است که اگر آنها را به عنوان بخشی از بسته امنیتی منزل خریداری نمی‌کنید، نمی‌توانید از یک برنامه اختصاصی برای کار با آنها استفاده کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید با استفاده از الکسا یا برخی سیستم خانه‌های هوشمند دیگر بتوانید آنها را با تلفن هوشمند خود کنترل کنید، مجبور خواهید بود یک مرکز خانگی هوشمند مانند Amazon Echo، Wink یا همان فناوری خانه هوشمند را خریداری کنید.

علاوه بر این، قفل‌های هوشمند که قابلیت اتصال به Home Kit را دارند، در واقع از بلوتوث برای برقراری ارتباط با سیستم خانه هوشمند استفاده می‌کنند، و بیشتر آنها برنامه خاص خود را دارند که به این معنی است که لازم نیست آنها را به یک سیستم خانه هوشمند متصل کنید. اگر از فناوری بلوتوث استفاده می‌کنید و آنها را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.

در اصل، بلوتوث عملکردهای قفل چندگانه را فعال می‌کند و با تشخیص فاصله مشخصی از دستگاه کار کرده و با نزدیک شدن به درب، خود به خود باز می‌شوند. همچنین می‌توانید بر روی تلفن یا یک ریموت آن را باز و بسته کنید.

همچنین برخی از مارک‌های قفل هوشمند نیز وجود دارند که قابلیت اتصال به لوازم جانبی عمومی به شکل پل دارند که به شما این امکان را می‌دهند قفل‌های آنها را به شبکه Wi-Fi خود متصل کنید. این کار به شما امکان دسترسی از راه دور، نظارت و کنترل بر قفل‌ها را می‌دهد.

قفل درب هوشمند قابل فعالسازی با ریموت (FOB)

قفل درب هوشمند فعال شده با ریموت دارای نوعی ریموت است که برای استفاده از آن نیازی به تلفن هوشمند ندارید. این کارها با استفاده از یک ریموت قابل انجام بوده که به راحتی درون کیف پول، جیب، کوله پشتی یا کیف شما قابل حمل است. سپس هنگامی که به درب رسیدید، به سادگی قفل را لمس می‌کنید تا آن را باز کنید. سپس قفل باز خواهد شد، اما تنها در صورتی که ریموت مربوطه را به همراه داشته باشید. به طور کلی، یک ریموت قادر به باز کردن قفل‌های متعدد درب است. به عبارت دیگر، یک ریموت قادر به باز کردن قفل درب جلو، قفل درب پشت، قفل درب جانبی و غیره است البته در صورتی که همه آنها بخشی از یک سیستم قفل مشترک باشند.

قفل هوشمند با اثر انگشت و بیومتریک

قفل هوشمند با اثر انگشت یا قفل هوشمند بیومتریک چیزی است که از اثر انگشت برای کار استفاده می‌کند. اثر انگشت هر فردی منحصر به فرد بوده و جعل یا تغییر آن بسیار مشکل است. قفل فعال شونده با اثر انگشت را نمی‌توان حذف کرد یا تغییر داد و همین امر گزینه خوبی برای افزایش امنیت محسوب می‌شود.

قفل اثر انگشت با اسکن اثر انگشت کار می‌کند و سپس آن را به یک الگوی عددی تبدیل می‌کند. بنابراین اولین باری که انگشت خود را روی اسکنر قفل می‌گذارید، این داده‌ها با استفاده از مقادیر شناسایی شده از قبل ذخیره شده ضبط و ذخیره می‌شوند و این بدان معنی است که می‌توانید از آن برای دسترسی به چندین قفل استفاده کنید.

چند مشکل بالقوه در این نوع قفل‌ها وجود دارد، با این وجود، شما نمی‌توانید انگشت خود را مانند یک گذرواژه تنظیم مجدد کنید، این به معنای آن است که معمولا در موارد خاص مجبور به تعویض قفل هستید. علاوه بر این، گاهی اوقات برش یا خراش روی انگشت یا قطع برق می‌تواند شما را با مشکل مواجه کند.

هنگام خرید این نوع قفل، به دنبال گزینه‌ای باشید که دارای صفحه کلید یا قفل مکانیکی باشد، بنابراین اگر نمی‌تواند اثر انگشت شما را بخواند، شما هنوز هم قادر خواهید بود وارد شوید. به دنبال مواردی باشید که از برنج یا فولاد محکم ساخته شده‌اند و نه آلومینیوم. در آخر، حتما بررسی کنید که چه تعداد اثر انگشت را می‌توانید بر روی این نوع از قفل درب هوشمند ذخیره کنید تا اطمینان حاصل کنید که نیازهای شما را بر طرف می‌کند.

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت: 14:17